Google

google
pujades.net

Pech de Bugarach. (Llanguedoc - Roussillon)

Zona :   Aude - França
album fotos
Desnivell

• Ruta:
    Cruïlla a Coll de Péchines (588 m - 00:05) – Cruïlla opció canal (745 m – 00:25) – Cresta (1.025 m - 01:30) – Pech Bugarach (1.230 m – 02:15) – Col de Linas (667 m – 03:45) – Les Pastressis (622 m – 04:10) - Cruïlla a Coll de Péchines (588 m – 04:15)
  • Descripció:
    El Pech de Bugarach (o Pic de Bugarach) es el punt culminant de los Corbières, a 1.230
    metres de altitud. Des del cim podem gaudir d'excel·lents vistes des dels Pirineus Orientals al mar.
  • Accessos:
    Por la AP-7 creuem la frontera de La Jonquera i per l'autopista A9, sortida de Perpignan Nord, seguim el rètols direcció a Foix, una vegada en la D117 en la població de St-Pau-de-Fenouillet, agafem la D7 en direcció a les Gorges de Galemus, (parada obligatòria), arribem a Cubières-sur-Cinoble, agafem la D14 cap Le Bastide, deixem el poble de Camps-sur-Agly a l’esquerra i un kilòmetre mes tard, una cruïlla a l’esquerra ens portarà a La Bastide i al punt de sortida, la cruïlla a Col de Péchines 700 metres desprès.
  • Comentaris:
    Si tenim dos cotxes, podem deixar el segon al col de Linas, es estalviarem uns 30 minuts de pista. En cas de un sol cotxe es millor començar al Col de Linas.
    La ruta que vaig fer es d’aventura, es molt probable que no trobeu el camí correcte de pujada, us aconsello seguir la ruta habitual, seguir per la pista fins la cresta i seguir per el caire de la mateixa cap el cim.
    A la anada o tornada podem gaudir de les Gorges de Galamus.

Vista aèria del massís de Bugarach - (foto)